El Patronat de les cases museu fixa dia 25 les bases per al nou director
Preveu també la contractació per restaurar la casa de Blai Bonet
Palma08/09/07 0:00
El Patronat de les Cases Museu Llorenç Villalonga, Pare Ginard i Blai Bonet es constituirà el proper 25 de setembre amb un ordre del dia atapeït.Entre els punts a tractar s'hi trobarà la redacció del plec de condicions i requisits per a la contractació del director de les cases museu. Aquesta designació, tal com ha succeït en les anteriors legislatures, serà a través d'un concurs públic encara que segons explicà ahir el director insular de Cultura, Maties Garcias, «allò segur és que aquests requisits seran modificats». D'altra banda, en aquesta primera reunió també es proposarà convocar la contractació d'un arquitecte per al projecte de rehabilitació de la casa Blai Bonet.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.