Els actes del Dia de les Illes Balears es clouen amb públic
Palma05/03/07 0:00
Els actes de la Diada de les Illes Balears es clausuraren ahir a Palma amb uns actes que s'han anat repetint els darrers dies. Cal dir, però, que el bon temps, més propi de la primavera que no de l'hivern, va fer que l'afluència de públic a la zona del passeig Sagrera, moll Vell, Consolat i Drassanes fos important.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.