Roben dos quadres de Picasso a l'habitatge de la seva néta a París
Els lladres no forçaren res mentre hi dormien dues persones
París01/03/07 0:00
Dos quadres a l'oli i un dibuix de Pablo Picasso d'un valor estimat de 50 milions d'euros han estat robats en el domicili parisenc de Diana Widmaier-Picasso, néta del pintor malagueny. Les obres estaven protegides per totes les mesures de seguretat. El robatori es realitzà sense violència. Cap porta o finestra del domicili aparegué forçada. En el moment del delicte hi havia dues persones dormint en l'habitatge. Els olis són dos retrats, un de Maya, la filla de Picasso, i un altre de Jacqueline, la segona i darrera esposa del pintor.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.