LL.A/M.L.Palma.
El Teatre Municipal de Palma acollirà el proper cap de setmana a les 21.30 hores la representació d' Ai de tu, si t'enamores, un espectacle de Zoo de Vidre-Gom Teatre protagonitzat per l'actriu mallorquina Margalida Grimalt.
El text, de l'autor mallorquí Guillem Vidal Oliver, mostra, mitjançant un soliloqui, pinzellades de la vida de Maria, una dona de mitjana edat que no ha conegut l'amor però que el té idealitzat amb la imatge que s'ha fet d'aquest a través del cinema. La pèrdua del sentit de la realitat la porta a creure que és mare d'una filla, que l'ha abandonada per fugir amb el seu amant a Bons Aires.
Els estats emocionals pels que passa la protagonista es tradueixen en el muntatge en episodis dramàtics i còmics, accentuats per aquesta pèrdua del sentit de la realitat de la protagonista.
Per aconseguir que s'entremesclin ambdós episodis a la perfecció, s'ha comptat amb l'experiència de Margalida Grimalt per al paper de Maria. Malgrat la seva llarga trajectòria, l'actriu es refereix a aquest muntatge com una «obra complicada». «Ha estat molt difícil pel fet que és un monòleg, ja que reclama molta responsabilitat i, tot això, em fa posar molt nerviosa abans de la funció. Em sent molt responsable perquè tot depèn de mi», digué l'actriu.
L'obra, que es representarà divendres i dissabte està destinada a un públic adult, del qual Margalida Grimalt espera que «arribi a sentir propera Maria, ja que té un toc patètic i, per això, vull que la trobin entranyable».
L'espectacle arriba a Palma de la mà de l'Ajuntament, que amb la seva col·laboració permet que el públic local pugui gaudir de la tasca professional d'aquesta companyia.
Ai de tu, si t'enamores, dirigit pel manacorí Joan Gila, compta amb una possada en escena senzilla que ressalta d'alguna manera el text ric i evocador de l'obra, a més de cotribuir a excitar la imaginació de l'espectador.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.