El fascinant món mironià reviu al nou centre d+art de Palma
L'espectacle «Mermanomormai» va causar una gran expectació entre el públic congregat a la cita
Palma25/08/06 0:00
La inauguració de l'espai expositiu i també de la mostra Cinquanta paisatges de Mallorca va tenir com a acte central la representació de l'espectacle Mermanomormai, que és la revisió de l'espectacle teatraMori el Merma que la companyia La Claca i l'artista Joan Miró estrenaren al Teatre Principal de Palma al 1978 i que sorgí de l'atracció sentida pel pintor català cap al personatge d'«Ubu Roi» d'Alfred Jarry. En la nova versió, que ha tingut la col·laboració de Joan Baixes, hi participen els actors Eric Anses, Younes Bachir, Nico Baixas, Marta Cuscunà i Piero Steiner amb la música de Xarop de Canya.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.