«Els laics no defensen amb prou passió els seus pensaments»
Leo Bassi representa fins dia 19 «La Revelación» al Teatre de Lloseta
14/05/06 0:00
N.A.Palma.
Crític ferotge de l'establert, responsable d'accions en què la provocació es converteix en art, Leo Bassi és un ciutadà del món defensor de causes aparentment perdudes. En el seu últim espectacle, La Revelación, que es representa fins dia 19 de maig al Teatre de Lloseta -davant de l'oposició per part del Bisbat que s'escenificàs en el Teatre del Mar-, aquest bufó del segle XXI desafia totes les teologies monoteistes. Bassi és ateu i en dóna fe.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.