Ceràmiques de Picasso procedents de Mallorca resten exposades a Itàlia
La mostra es va inaugurar ahir a la sala d'exposicions de la Banca di Teramo
Bruno de Rosa, Pere A. Serra, Teresita Olivares, Alfredo Paglioni i Antonio Tancredi.
Palma12/04/06 0:00
Una col·lecció de 64 peces ceràmiques de Picasso procedents de Mallorca conformen l'exposició «La ceramiche di Picasso. Acqua, fuoco i terra», que es va inaugurar ahir a la sala expositiva Carino Gambacorta de la Banca di Teramo. Les obres procedeixen del fons del Museu Es Baluard, de la Col·lecció d'Art Serra i de la Sala Picasso Ceràmiques de Sóller.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.