Elionor, una nina "grasseta i rodoneta"
Els reis Joan Carles i Sofia visiten la seva setena néta i asseguren que esta «encantats» amb la petita
Els reis Joan Carles i Sofia es mostraren ahir encantats amb la seva nova néta, la infanta Elionor, la qual descrigueren com «grasseta i rodoneta».
«L'aposta l'he perduda», digué la reina somrient i dirigint-se als periodistes en relació amb el sexe del bebè.
Els reis visitaren durant aproximadament hora i mitja els prínceps i la nounada i després s'acostaren fins als nombrosos mitjans de comunicació congregats des de diumenge a la nit davant de la Clínica Ruber Internacional per agrair-los l'espera.
Joan Carles considerà «preciós» el nom elegit i Sofia assegurà que ho tenien «molt ben guardat».
Preguntat per si li havien posat aquest nom per raons històriques, el rei respongué que l'elecció serà perquè els haurà agradat i recordà que hi hagué reines amb aquest nom a Navarra, Aragó i Portugal.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.