Terra de retrobament, un projecte per unir valencians i mallorquins
L'objectiu de la iniciativa és fomentar les relacions d'ambdós pobles
Palma19/10/05 0:00
La Fundació Baleària presenta a Palma la segona edició de Terra de retrobament, una iniciativa per reforçar els vincles socials, culturals i institucionals entre les Balears i les comarques alacantines de la Marina Alta i Baixa. El projecte recupera la memòria comuna de les dues regions arran de la repoblació, en la qual participà gent mallorquina, de l'Antic Regne de València després de l'expulsió dels moriscs en el segle XVII.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.