Videosound Project posa el punt i final a la «Lluna d'Es Baluard»
El concert d'avui vespre combinarà vídeo, electrònica i música
12/08/05 0:00
XISCO DÍAZ.Palma.
El programa «Lluna d'Es Baluard» del Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma finalitzarà avui vespre les seves activitats d'estiu. Després de moltes setmanes d'actuacions, música i espectacles, Videosound Project tancarà aquest cicle amb un concert que combinarà el vídeo, l'electrònica en directe i la música.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.