María José Corominas refusa els mediocres en el poemari «Vòmit»
El volum, sense rima, lluita contra la injustícia
04/06/05 0:00
C. DOMÈNEC. Barcelona.
La historiadora de l'art i sociologa especialitzada en cultura, María José Corominas, presentà dimecres a l'Espai Mallorca de Barcelona el seu llibre Vòmit. Es tracta d'un compendi de poemes sense rima, publicat per l'editor Lleonard Muntaner, en què l'autora critica la mediocritat, la refusa i pren posició a favor de la capacitat creativa i la intel·ligència.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.