I és que l'escriptor continua amb el seu projecte de representacions teatrals arreu de Catalunya. De moment el seu espectacle encara no s'ha pogut veure a Mallorca, però està «negociant la possibilitat que en breu es pugui fer aquí a Mallorca».
«La meva col·laboració sol durar uns deu minuts setmanals. El que feim normalment és que jo vaig a l'estudi i allà feim una mica de tertúlia. De tant en tant també faig la intervenció via telefònica, en forma de monòleg», explica Martí.
En les intervencions radiofòniques a Catalunya Ràdio, Martí no s'oblida d'explicar que ell és un fidel seguidor de «l'Atlètic Balears. Així i tot no em queda més remei que desitjar que al Mallorca li vagin bé les coses, en aquesta ocasió m'hi van les sopes». Bromes a banda explica que «la situació està una mica fotuda, però el que passa és que cada any el Mallorca es fa moltes d'expectatives i després passa el que passa. Veig els equips amb uns certs problemes».
Alfons Martí també explica que per al proper Sant Jordi està prevista la sortida amb edicions de Cossetània del llibre Una aventura italiana, que va escriure amb motiu de la seva estada a Itàlia amb una beca per ampliar els seus estudis. «Aquest text ja el tenia redactat i ara estam a punt de signar el contracte d'edició. També estic preparant un altre assaig que en aquest cas sortirà publicat amb Cossetània i amb Antrophos en castellà, que versarà sobre la política internacional».
De totes maneres, fins acabar la temporada serà el futbol el que centrarà en bona part la vida d'Alfons Martí que assegura que «de totes maneres la visió meva del futbol no és la típica, és des del punt de vista més olímpic».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.