«Dones cara a cara», al Balaguer
El Casal mostra 69 fotografies per sensibilitzar la societat sobre les problemàtiques que els hi afecten
Palma17/09/04 0:00
Amb poc més de 3.500 milions d'euros anuals es podrien ajudar a prevenir 23 milions d'embarassos no desitjats, 22 milions d'avortaments, 142.000 morts relacionades amb l'embaràs i 1,4 milions de morts de nadons. En una societat de consum com la nostra dades com aquestes passen desapercebudes. Per això la Federació de Planificació Familiar i Mallorca Amiga han optat pel poder de la imatge per dur endavant la seva campanya de sensibilització a Dones del món cara a cara: una mirada sobre la salut i els drets sexuals reproductius.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.