La UIB i la Fundació Cabana duen a debat «Rilke i la poesia»
El cicle, de conferències i recitals, comença demà
02/05/04 0:00
J.N.Palma.
El II curs de «Diàlegs entre filosofia i poesia» comença demà amb el títol de Rilke i la poesia. L'activitat està organitzada per la Fundació Cabana i la Universitat de les Illes, i inclou vuit conferències que es pronunciaran al campus i a la seu de la Fundació Cabana. Després de les conferències tindran lloc els col·loquis. L'objectiu del curs és posar en evidència la influència de determinats filòsofs sobre Rilke i aprofundir en les vivències del poeta. Al cicle hi prendran part professors de la UIB, a més de la Universitat Complutense i de València.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.