El Hubble fotografia una de les nebuloses planetàries més brillants i calentes de la galàxia
Maddrid30/04/04 0:00
El telescopi espacial Hubble ha pres imatges en detall d'una de les nebuloses planetàries més brillants i calentes de tota la galàxia, la NGC 6302, també coneguda com Nebulosa Papallona, que a uns 4.000 anys llum de la Terra assoleix, com a mínim, els 250.000 graus celsius. Les noves imatges captades per l'Hubble mostren que al centre de la nebulosa descansa una estrella encesa i agonitzant coberta per una espècie de manta de calamarsa gelada que fa extremadament difícil la seva observació.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.