Atenció: Silenci, comença el rodatge

La Mallorca Film Academy ha iniciat amb èxit els cursos i tallers de la seva programació docent

TW
0

NURIA ABAD. Palma.
A la seu de la Mallorca Film Academy es respirava ahir, una setmana després de la seva inauguració, un ambient docent molt intens. En una de les aules de la fabulosa casa senyorial, sis alumnes, alguns d'ells ja professionals de mitjans de comunicació de l'Illa, escoltaven amb atenció les consignes de Tina Olivares, guionista de Globomedia i de diverses productores de televisió. Ella ha estat l'encarregada d'impartir el primer curs d'aquest centre: Guió per a telesèrie i sitcom.

Els assistents al taller, que durarà deu dies amb jornades de vuit hores, estaven molt satisfets amb el desenvolupat. Durant aquesta setmana han analitzat a fons els ingredients de telesèries d'èxit com Friends, Sexe a Nova York o Twin Peaks, per conèixer al detall els secrets de l'èxit d'aquestes, fixant-se en la narració, l'estructura o els diàlegs.

Ahir, ja es trobaven elaborant els seus propis guions. «Són bons projectes i ens encantaria que es puguin elaborar a la nova televisió autonòmica», apuntava la directora de la MFA, Covadonga Icaza. La Mallorca Film Academy ha iniciat amb èxit el seu programa docent, amb estudiants mallorquins i alemanys, la qual cosa li augura un gran futur. «Almenys, ja s'està realitzant el nostre somni de dotar Mallorca d'una escola de cine internacional», afirmà Icaza.