TW
0

L'exhibició eqüestre de la Secció Muntada de la Policia Local de Sant Sebastià va reunir de nou a les seves instal·lacions de Bellver un públic nombrós, tot i l'intens fred que va fer tot el matí i els niguls que anunciaven pluja a les totes, si bé aquesta no va arribar a caure. L'acte va ser presidit per batlessa de Palma, Catalina Cirer, acompanyada durant la jornada per la regidora de Seguretat Ciutadana, María Teresa Jiménez.El programa va començar amb l'exhibició de doma clàssica a càrrec dels genets Llorenç Sebastián -que menava Valent- i Antonio Morales -menant Bolero- i la d'alta escola a càrrec d'Àngel Terrón amb el seu cavall Om.

A continuació, va ser el torn dels poltres Boss» i Devot. Qui n'explicà les característiques va ser el cap oficial de la secció, Àngel García. Destacaren les voltes a la pista fetes per la mascota, el poni Trempat enganxat a Jaramago, muntat per Adela Ladaria.

Tot plegat va agradar molt als més petits de les famílies que decidiren passar el dia al bosc de Bellver.

El moment més esperat, amb els cavallets d'exhibició, no va decebre i aconseguí molts d'aplaudiments de la gent.

L'espectacle va ser a càrrec de Xisco Morey amb el cavall Iugoslau; Andreu Vázquez, amb el cavall Nadiu; Llorenç Sebastián amb Om; Toni Morales, amb Bolero; Pedro Mir, amb Duc, i Jaramago amb Adela Ladaria. Un dels moments més brillants va ser al final, quan tots els genets es posaren drets damunt les seves muntures per culminar l'exhibició.

Va tancar l'acte la desfilada del carruatge model Sociable, estirat pels exemplars de pura raça mallorquina, Grop i Llamp. Aquest vehicle era menat per Toni Morales.

Així mateix va fer la seva aparició el model Maratón, estirat pels altres dos cavalls mallorquins Dobló i Icaro i menat per Vicenç Alemany i per Sebastià Calafell com a lacai.

Per acabar, el públic assistent a l'exhibició va ser obsequiat amb una copa de vi per la Policia Muntada.