Les ceràmiques de Barceló per a la Seu cobriran una pintura mural del s. XIV
La seva anàlisi començà ahir, alhora que arribaven les primeres peces del felanitxer
JOANA NICOLAU.Palma.
La primera remesa de les ceràmiques de Miquel Barceló per a la capella de Sant Pere arribà ahir dematí a la Seu per començar a ser instal·lades. Al mateix temps tècnics de patrimoni analitzaven a correcuita per primera vegada una pintura mural del segle XIV descoberta segons pareix «fa dies» i que quedarà oculta per la intervenció de l'artista felanitxer.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.