Sota el nom de «Detalls per lluir i regalar, per quedar bé amb tu mateix i amb els altres», el dibuixant Pere Joan i Gabi Beltran han unit forces per il·lustrar quaderns, calendaris, papiroflèxies, davantals o el seu «Receptari d'habilitats domèstiques», «una visió irònica de la vida diària domèstica». A cada un d'aquests receptaris, englobats sota el lema «Inútils sense gènere», s'explica el que ha de fer-se i es mostra, al dibuix, tot el contrari.
Una altra de les curiositats és la papiroflèxia «Vestits o despullats», on, jugant, poden veure's homes i dones vestits o nus, segons allò que s'esculli. O els quaderns «Apunts confidencials», on s'alternen dibuixos «que inciten a la relaxació» amb els fulls en blanc. «He cercat moments sorprenents, que barregen allò quotidià amb allò surrealista perquè, la persona que empri el quadern, pugui riure i, també, relaxar-se assegut en una butaca al costat del mar», digué Pere Joan.
De moment, Inrevés provarà amb aquests productes i, més endavant, amb altres fins a arribar a aconseguir una línia pròpia, identificativa de l'editorial. Aquell que vulgui adquirir un d'aquests articles, pot fer-ho a la Papereria Bibiloni des d'avui.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.