Els Castellers de Mallorca, rumb a Terrassa
Participaran a la diada dels Minyons, una de les jornades de més prestigi i més esperades de Catalunya
Palma18/11/03 0:00
Els Castellers de Mallorca seran el proper dissabte a Terrassa amb una finalitat molt clara: deixar el nom de la seva colla ben alt en una de les diades més esperades de la temporada, la dels Minyons de Terrassa. Els mallorquins, que enguany acabaran amb un total de 32 actuacions, mostraran la seva evolució en terres catalanes, on estan considerats una de les 20 millors colles del món casteller.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.