El setmanari «El Temps» arriba al seu número mil i entra a Internet
Barcelona18/10/03 0:00
La revista El Temps acaba d'arribar als 1.000 números i ho commemora amb una selecció de 131 entrevistes fetes des del 1984, any de la seva fundació a València. El seu editor, Eliseu Climent, explicà ahir que la publicació integrarà els seus continguts també a internet a través de VilaWeb, gràcies a un acord amb el diari electrònic que, el mes que ve, inaugurarà seu a Barcelona, coincidint amb la nova edició del diari El Punt per a la capital. Com a part d'aquest acord amb El Temps, VilaWeb inclourà un canal d'informació als Premis Octubre.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.