Qualifiquen d'«atemptat» l'actuació feta sobre la murada de via Roma
ARCA i el GEFB denuncien la pèrdua de part de la tela renaixentista
17/10/03 0:00
MARIANA DÍAZ. Palma.
ARCA i el Grup per l'Estudi de les Fortificacions de Balears (GEFB) qualifiquen d'«atemptat» i de «sense sentit» com s'ha resolt la conservació d'una tela de muralla renaixentista (s. XVI) a l'interior de l'aparcament de via Roma, inaugurat aquesta setmana. La muralla es va descobrir amb les prospeccions arqueològiques prèvies a les obres. També es pregunten on es troba una altra tela, la contraescarpa, apareguda alhora, que completava el conjunt de la fortificació.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.