Rafa Forteza exposa teles, gravats i escultures a la galeria «Maneu»
La mostra, als dos espais de la galeria, s'inaugura dins la Nit de l'Art
17/09/03 0:00
ANTONI PLANAS. Palma.
L'artista Rafa Forteza inaugura demà a la galeria Joan Oliver «Maneu» de Palma una exposició en la qual mostrarà obres sobre tela, escultures i gravats. La mostra, que ha titulat Re-conocimiento-Desde, és una de les inauguracions més destacades d'aquesta Nit de l'Art que cada any obre la temporada artística. L'exposició de Rafa Forteza ocuparà no solament la galeria Joan Oliver «Maneu», sinó també les dues sales del Nou Espai d'aquest galerista.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.