«Promocionar Mallorca i l'afició a volar és l'objectiu de la Fundació», va assegurar durant el sopar el vicepresident del Consell Insular de Mallorca, Miquel Nadal, membre de la tripulació guanyadora.
Així mateix, Miquel Buades, coordinador de la Junta de Patrons, va agrair durant la seva intervenció l'assistència dels nombrosos convidats, entre els quals hi havia representants de totes les companyies aèries, encara que es va notar l'absència del director de l'aeroport de Palma, Mariano Menor. També va anunciar un homenatge als pilots dels avions contra incendis que actuen cada estiu a l'Illa.
El coronel en cap del Sector Aeri de Balears, Alfonso Jiménez de la Portilla, va agrair durant la seva intervenció la tasca de la Fundació per promoure l'afició a l'aeronàutica a Mallorca, a la qual va brindar tot el suport de l'Exèrcit de l'Aire.
Alguns dels guardonats en aquesta competició són: primer premi per a l'avió EC-EZZ, pilotat per Enrique Bruguera i Carlos Oliver, amb Miquel Nadal com a observador; premi a l'avió més antic, a la nau pilotada per Gonzalo O'Kelly i Maria Pilar Buades; premi a la participació de pilots novells, per a Toni Salom i Miquel Nadal; premi al guanyador de la III Correguda de la Mediterrània, millor crono, per a Xisca i Sebastià Perelló, entre altres.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.