Protesta del Lobby a la Feria de Abril
Els xeremiers i més de 50 persones protagonitzaren la protesta
T.E.Palma.
Xeremies i tamborinos reberen el batle de Palma, Joan Fageda, instants abans de la inauguració de la nova edició de la Feria de Abril, que tingué lloc ahir a les 21.30 hores i que durarà fins el dia 20. Un any més no hi faltaren els vestits a l'ample, i els colors vius de les senyeres i les estelades es feren veure entre la penombra als afores del recinte. Tres dimonis ballaren al so de les músiques mallorquines.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.