L'espectacle «Xarop de riure» diverteix petits i grans a Palma i Manacor
17/03/03 0:00
P.P. Palma.
Per segon any consecutiu, els infants -i també els grans que els hi acompanyaven- van passar una bona estona entre somriures i rialles. Va ser al Teatre del Mar de Palma, amb diversos pallassos d'hospital reunits sota el lema Xarop de riure, en concret els de Palma, coneguts, com Sonrisa Médica; Múrcia, els Pupaclow; València, Payasospital; i Barcelona, els Pallapupas.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.