Andreu Martín espera que es doni un nou impuls a la novel·la negra
L'escriptor va rebre el premi Jaume Fuster a la seva trajectòria
Palma22/02/03 0:00
Andreu Martín és un home feliç. Els seus companys de professió, els escriptors en llengua catalana, varen decidir dijous atorgar-li el III premi Memorial Jaume Fuster al reconeixement de tota una trajectòria i als seus treballs envers la novel·la negra, un gènere sobre el qual «ningú no en sap res en el nostre país».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.