TW
0

El centre Ocimax ultima detalls mesos abans d'obrir les seves portes, el pròxim abril. Les obres es troben bastant avançades i, si no hi ha cap contrarietat de darrera hora, s'inaugurarà durant la Setmana Santa. «Ocimax oferirà un nou estil de diversió per a tota la família», va assegurar Antoni Monjo, director del complex. D'aquesta manera, a través de la combinació entre serveis i cine, se cerca «crear un ambient dinàmic perquè es converteixi en un punt de trobada».

Situat a Cas Capiscol, el centre disposa de 27.000 metres quadrats, 12.000 de destinats a pàrquing i la resta, al complex mateix. La idea sorgí d'un grup empresarial mallorquí que hi ha invertit 20 milions d'euros. «Hem realitzat un disseny modern per no crear un impacte visual molt fort, caracteritzat per construccions no gaire altes», comentà Ignacio Salas, l'arquitecte del projecte.

Ocimax tindrà cinc plantes, dues de superiors i tres d'inferiors, i gaudirà de quatre accessos. Hi haurà oferta esportiva, amb un gimnàs, i de restauració, amb la inauguració de «restaurants inèdits a l'Illa». «Cercàrem tenir una oferta variada i complementària per diferenciar-nos», va dir Sales. No hi haurà botigues, ja que «al voltant ja hi ha centres comercials».

Un local de bitlles amb 26 pistes, algunes de les quals adaptades per als més petits, abraçarà una superfície de 3.200 metres quadrats i es convertirà en la més gran de les Balears i en la segona de l'Estat espanyol. Aquest espai acollirà més de 100 màquines recreatives, un parc infantil i un escenari per a festes. «Volem convertir-nos en una opció més dins de l'oferta de lleure», va afirmar Monjo. A més, en tractar-se d'un centre tancat, «no farà falta sortir a l'exterior per traslladar-se d'un lloc a un altre», segons l'arquitecte.

L'aposta més forta d'Ocimax se centra en els cines. El complex inclourà 15 sales, dues de les quals seran VIP, i una de Cinemax 70, amb un total de 3.000 butaques. «La pantalla de la sala Cinemax tindrà unes dimensions de 16 per 11'5 metres i acollirà projeccions especials, com per exemple documentals o pel·lícules en tres dimensions», va explicar el director. L'aforament de cada una de les sales oscil·larà entre les 130 i les 360 butaques.