La tradicional revetla de Sant Sebastià sonarà enguany en femení
Chenoa, Lolita i Amaral confirmades en el programa de festes
Palma27/12/02 0:00
Fonts de Cort confirmen les places i noms dels principals artistes que actuaran durant les festes de Sant Sebastià, el pròxim gener, un programa en el qual predominen les dones i alguns canvis en l'organització, com el que afecta la plaça de Santa Eulàlia, on no s'encendrà el fogueró, que es trasllada a la d'Espanya, nova incorporació al circuit per a la música tradicional i el ball de bot. La marxa s'obre el dia 17 amb Siniestro Total, grup que des de Menos mal que nos queda Portuga, en els moguts vuitanta, ha arribat a gravar un compacte de rhythm & blues en la mateixa ciutat de Memphis.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.