El Pacte evita al Parlament que el Govern renunciï al guardó de Balears Regió Europea 2003
El PP acusa el PSOE d'estar immers en el «muntatge»
20/11/02 0:00
J.T. Palma.
Els diputats del Pacte de Progrés van evitar ahir que prosperàs -per 31 vots contra 27- una moció presentada pel grup parlamentari popular instant el Govern balear a renunciar a la designació de les Illes Balears com a Regió Europea de l'any 2003 i a anul·lar tots els acords adoptats arran de la proposta. El portaveu popular, Joan Flaquer, va acusar el PSOE de «formar part d'una operació» que tenia dos únics objectius: «el benefici econòmic d'un particular a costa del prestigi de les Balears» i «l'operació d'imatge per elevar Antich».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.