La Perifèrica recupera per a Bellpuig la història del repoblament de Mallorca
La productora crea el muntatge perquè el monestir en sigui centre d'interpretació
La Perifèrica realitzarà el muntatge a través del qual es presentarà el discurs expositiu del monestir de Bellpuig d'Artà com a centre d'interpretació i documentació del Repoblament a Mallorca. La productora té un màxim de quatre mesos per tenir-lo enllestit i acte seguit està previst que ja s'obri el centre.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.