Santi Picatoste és seleccionat per formar part de «Generación 2003»
L'exposició comptarà amb la participació de vint artistes joves
28/10/02 0:00
IVÀN TERRASSA. Madrid.
«La grandesa de l'art és tal que fa intel·ligent l'artista que la sobreviu. Ho vaig pensar anit, m'agradaria que ho publicassis», explica Santiago Picatoste, que després de sorprendre a Arco amb la seva sèrie Naturaleza Vínculo, ha estat seleccionat per formar part del Projecte Generación 2003. El jurat encarregat de dur a terme la selecció dels vint artistes que participen en aquest projecte, va estar format per diferents directors de museus i artistes de talla internacional, que més endavant hauran d'elegir l'obra guanyadora entre totes les que han seleccionat prèviament. «Per a mi és una empenta molt forta, és molt gran estar allà», diu l'artista, expressant amb paraules que no es poden reproduir la il·lusió que li provoca ser considerat un dels vint pintors més prometedors del país.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.