«Jocs i moixonies» posa a l'abast dels més petits el saber popular
Antònia Serrano i Dolors Estrades són les autores d'aquest volum
Palma16/04/02 0:00
La saviesa popular en la seva manifestació més genuïna i espontània centra el volum Jocs i moixonies, que Antònia Serrano i Dolors Estrades han publicat després de més de vint anys de dedicació per recopilar contarelles, refranys, cançons i, per sobre de tot, els jocs infantils. És d'aquesta manera que les autores ens submergeixen en un món anterior a les juguetes electròniques, en el qual l'estructura familiar i les relacions socials eren diferents i el ritme de vida més lent i, per ventura, més assaborit; un món en el qual la gent gran feia de transmissora d'una saviesa ancestral emanada del medi on transcorria l'existència.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.