TW
0

A finals d'aquest mes farà un any de la dimissió de Joan Mayol. Serà un bon moment per revisar què ha passat d'aleshores ençà.

• Antich Les molèsties bucals continuen essent el calvari del president Francesc Antich. Un mal de queixal insuportable fou la causa que no pogués assistir divendres a la degustació de carn de vedella al costat del conseller d'Agricultura, Mateu Morro.

• Multes Educar els cans no és una mala idea en si mateixa. Però, per ventura, Maria Crespo podria pensar en l'eficàcia que tindrien un sèrie de multes ben posades per a qualsevol campanya «anticaca de ca».

• Rubial Molt interessant la informació aportada per Cristina Maristany en un article que publicà el diari Ultima Hora. Amb motiu de l'Aberri Eguna del 1978 es redactà un document que signaren tots els partits llevat d'AP i de la UCD. El document, que tingué el suport del Consell Basc presidit pel socialista Ramon Rubial, afirmava: «La democràcia no serà plena per al nostre poble mentre que constitucionalment no se li reconegui la sobirania i el dret a l'autogovern que possibiliti l'autodeterminació».