TW
0

El sud-oest del continent europeu està afectat per una àmplia àrea depressionària. S'observa a la superfície una borrasca centrada al Cantàbric i un altra, manco profunda, a la costa mediterrània andalusa. En alçària, aire molt fred de naturalesa polar gravita sobre la vertical peninsular i el mar balear.

Situació prevista a les Illes: cel ben tapat arreu amb algunes estones de sol cap al sud-oest. Cauran ruixats generals a tot l'Arxipèlag. Ambient fresc per l'època primaveral. Menorca: hi haurà cel ennigulat o molt ennigulat, amb precipitacions de dèbils a moderades que ocasionalment poden ser tempestuoses. Temperatura en lleuger descens i vent entre fluix i moderat, de migjorn. Mallorca i les Pitiüses: hi haurà intervals de niguls amb precipitacions de dèbils a moderades que ocasionalment poden ser tempestuoses. Lleuger a moderat descens tèrmic i vent entre fluix i moderat, de migjorn.

Estat de la mar: maror. Visibilitat horitzontal reduïda pels aiguats.
Tendència per als pròxims dies: període de precipitacions generals. Dimecres, cel ennigulat o molt ennigulat, amb precipitacions localment moderades i ocasionalment acompanyades de tempesta. Temperatura sense canvis importants i vent fluix i variable que tendirà a entre fluix i moderat, de llebeig. Dijous, hi haurà cel ennigulat a molt ennigulat, amb pluges i ruixats localment moderats.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 18'9 13'4 03'0
Aeroport 22'5 08'6 02'0
Eivissa 20'3 15'1 03'1
Maó 20'2 13'4
Sant Llorenç 22'5 11'2
Lluc 18'9 07'2 05'1
Porreres 20'0 08'9