Sergi López, nominat als premi Cesar per la pel·lícula «Harry, un amigo que os quiere»

TW
0

L'actor català Sergi López va anunciar que ha estat nominat als premis Cesar per la seva actuació a Harry, un amigo que os quiere, interpretació que li va valer el premi al Millor Actor Europeu 2000. El guardonat comunicà aquesta nominació durant la presentació del film de Miguel Albaladejo El cielo abierto a la qual va acudir, a més del director, la resta de l'elenc encapçalat per Mariola Fuentes, María José Alfonso, Geli Albaladejo i, encara que no va assistir a la presentació, Emilio Gutiérrez Caba. L'actor va confessar que es troba en un moment privilegiat davant l'allau d'ofertes que li plouen, fet que comporta una gran responsabiltiat a l'hora de seleccionar un treball.

Per López, el més important a l'hora de decidir embarcar-se en un nou film és la història del llargmetratge, dóna preferència al guió que al director o fins i tot al repartiment encapçalat per «una gran estrella». «Hi ha molts actors amb qui m'agradaria treballar, però si em proposen fer-ho juntament a una gran estrella i la pel·lícula no m'agrada, no m'impressionaria».

Però confessà que a l'hora d'embarcar-se en un nou projecte, a més d'un bon guió, condició que posa en primer lloc, també el condiciona haver coincidit amb el director. En aquest sentit, digué que els noms l'ajuden a l'hora de tenir un referent però "assegurà" que li encanta «deixar-se sorprendre» quan li envien guions ja que és una persona que «no té res previst».

Sergi López confessà que es troba en un bon moment i plantejà que si aquesta etapa s'acabàs tornaria sense dubtar-ho al teatre, que fou la font d'interpretació de López, els escenaris dels quals du sense trepitjar tres anys i assegurà que té ganes de tornar-hi.