TW
0

El secret més ben guardat en temes de publicitat de Nadal ja ha estat revelat. La casa catalana de caves Freixenet presentà dijous el seu espot televisiu, que es passarà per tots els canals de televisió el dia 3 de desembre.

Per aquest motiu reuniren a un castell dels afores de Madrid, les quaranta set bombolles protagonistes, el famós pertinent, el violinista i director d'orquestra Lorin Maazel, el director, Leopoldo Pomés, algunes personalitats de l'equip professional que hi ha darrere d'aquests pocs minuts de màgia, i la premsa.

En una gala de presentació a la qual assistiren alguns famosos de diferents àmbits com José Luis Vilallonga, Concha Garcia Campoy o Jordi Estadella, es dugué a terme una premier i una roda de premsa amb tots els implicats en aquest projecte de set mesos de duració.

Aquest especial Nadal han volgut «homenatjar les bombolles, i oferir les millors», segons féu explícit l'empresa, no només de viva veu sinó també editant 17 pel·lícules diferents, una per cada comunitat amb la seva bombolla com a protagonista.

Però la roda de premsa se centrà en la figura del músic que interpreta una nadala de forma esplèndida, qui declarà que «participar en aquest anunci és una autèntica obra d'art, que es distingueix d'allò que es fa».