El secret més ben guardat en temes de publicitat de Nadal ja ha
estat revelat. La casa catalana de caves Freixenet presentà dijous
el seu espot televisiu, que es passarà per tots els canals de
televisió el dia 3 de desembre.
Per aquest motiu reuniren a un castell dels afores de Madrid,
les quaranta set bombolles protagonistes, el famós pertinent, el
violinista i director d'orquestra Lorin Maazel, el director,
Leopoldo Pomés, algunes personalitats de l'equip professional que
hi ha darrere d'aquests pocs minuts de màgia, i la premsa.
En una gala de presentació a la qual assistiren alguns famosos
de diferents àmbits com José Luis Vilallonga, Concha Garcia Campoy
o Jordi Estadella, es dugué a terme una premier i una roda de
premsa amb tots els implicats en aquest projecte de set mesos de
duració.
Aquest especial Nadal han volgut «homenatjar les bombolles, i
oferir les millors», segons féu explícit l'empresa, no només de
viva veu sinó també editant 17 pel·lícules diferents, una per cada
comunitat amb la seva bombolla com a protagonista.
Però la roda de premsa se centrà en la figura del músic que
interpreta una nadala de forma esplèndida, qui declarà que
«participar en aquest anunci és una autèntica obra d'art, que es
distingueix d'allò que es fa».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.