TW
0

Continuam sota la influència de vents de component sud que deixen un ambient força temperat i humit arreu. Avui, el cel serà variable amb pas de niguls mitjans i alts que al capvespre amb l'arribada d'un front molt esquifit s'aniran fent més importants. No es pot descartar en acabar el dia algun ruixat dèbil i ocasional, més probable cap al nord. Molt mala visibilitat horitzontal amb bromes i possibilitat de bancs de boira matinals a qualsevol punt.

Situació prevista a les Illes: Menorca: hi haurà intervals nigulosos amb predomini dels niguls mitjans i alts i possibilitat en acabar el dia d'algun ruixat dèbil i ocasional. Bromes matinals. Temperatura una mica més baixa i vent entre fluix i moderat, de migjorn, que al capvespre girarà a ponent. Mallorca: hi haurà intervals nigulosos amb predomini dels niguls mitjans i alts i possibilitat en acabar el dia d'algun ruixat dèbil i ocasional, més probable al nord. Bromes i possibilitat de bancs de boira matinals. Temperatura estable o en lleuger descens i vent entre fluix i moderat, de migjorn, que al capvespre girarà a ponent. Eivissa i Formentera: intervals de niguls mitjans i alts. Temperatura estable o una mica més baixa.

Estat de la mar: Marejol i àrees de maror. Molt mala visibilitat horitzontal.
Tendència per als pròxims dies: Dijous, cel poc ennigulat o estirat. Temperatura estable amb nit una mica més freda i vent fluix, de llebeig.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 17'5 11'9
Aeroport 18'2 06'7
Eivissa 19'9 14'2
Maó 17'7 12'0 00'2
Sant Llorenç 20'7 08'8
Lluc 22'4 06'6