L'home que estimava els niguls (1959)
L'escriptora escocesa Rosamunde Pilcher descriu ben sovint en els seus llibres, generalment novel·les de tall sentimental, detalls paisatgístics del seu país, i en especial, la naturalesa dels núvols i les boires que caracteritzen la climatologia de la zona. Diu així, per exemple, que quan tornà a mirar cap a l'horitzó, «la mig difuminada taca color de rosa havia esclatat en una aurèola roja i groga, amb vetes de llum, vaporoses com flames. I sobre la muntanya baixa que s'alçava a l'extrem del cap es podia veure, a l'aguait, un petit segment de sol taronjat. Aquesta faixa de llum encegadora ferí amb els seus raigs la rinxolada superfície de la mar, dibuixà ombres sobre l'onejar de la sorra i aclarí la foscor del cel, que, gradualment, passà del blau safir a un color aiguamarina...».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.