La marxa des Güell a Lluc a peu, un «fenomen social» que reunirà unes 20.000 persones el 5 d'agost
Palma13/07/00 0:00
La marxa des Güell a Lluc a Peu és tot un esdeveniment social. Així quedà demostrat ahir en la presentació de la 27a edició a Sa Nostra, que tindrà lloc el proper dia 5 d'agost, a la qual assistí un gran nombre de gent. El president del grup Güell, Tolo Güell, va manifestar que esperaven més de 20.000 persones per aquesta «nit màgica» en què col·laboren l'Ajuntament de Palma, el Consell Insular i algunes entitats privades. Una marxa que es desenvoluparà com els anys anteriors, amb totes les mesures de seguretat i amb una novetat: els participants que arribin a Lluc rebran una cinta de la mare de Déu.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.