Repiquen campanades de casament per a Michael Douglas i Zeta Jones
Los Angeles07/01/00 0:00
Les campanes de boda han començat a repicar per a Michael Douglas i Catherine Zeta Jones, la parella d'estrelles d'Hollywood que anuncià la seva intenció de contreure matrimoni a final d'any. Els 25 anys de diferència que separen aquesta parella no semblen desanimar-los ni la persecució dels paparazzis a la qual s'han vist sotmesos des que es varen conèixer el 1998 en el festival de cinema de Deauville, a França.
També a Illes Balears
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.