«Dona-terra-illa», una instal·lació de denúncia social a la Fundació Miró
Dolors i Lourdes Sampol han unit creativitat i tasca en aquesta obra conjunta
El protagonisme el té la preocupació per la destrucció de Mallorca, la reflexió i el compromís envers la problemàtica d'una societat abocada als Exces-sos. El resultat, a l'abast del públic des d'aquesta nit, és el naixement de la instal·lació artística on les artistes mallorquines Lourdes i Dolors Sampol han treballat al llarg d'un any i que s'exposa a l'Espai Cúbic de la Fundació Miró.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.