TW
0

Hi haurà teatre, dansa i música per a tots els gusts. I sobretot qualitat i quantitat. Així serà la nova programació que des d'ara i durant el 2000 es podrà veure en el Teatre Principal. Els amants de l'espectacle podran gaudir d'una àmplia oferta. Des de dia 19 al 21 de novembre el grup Dit i Fet teatre de Lloseta presenta La mosqueta de Ruzante. Aquest fou el grup guanyador del primer premi del XI Certamen de Teatre Amateur de Consell i Teatre Principal.

Una gran actriu, Analía Gadé, conjuntament amb Berta Riaza seran Las mujeres sabias. L'èxit està garantit sobretot si es té en compte l'afegitó que l'adaptació és d'Adolfo Marsillach. Aquest oferirà el dia 23 de novembre una conferència amb el títol Trobada amb Adolfo Marsillach, una oportunitat de conèixer l'actor de més a prop. L'obra serà en cartellera del 24 al 28 de novembre.

Aquest any es commemora el centenari del naixement del prosista, traductor i autor teatral Joan Oliver "Pere Quart. El Teatre Principal s'ha volgut sumar a l'homenatge i el dia 30 de novembre es representarà La fam a càrrec de Magisteri Teatre. Més actes commemoratius, els dies 1 i 2 de desembre, Montse Guallar i Ignasi Riera representaran Això guixa, un recorregut per la vida de l'escriptor.

També hi haurà un espai per a la dansa amb la Companyia Henry Wagner que presentarà el seu espectacle Poesia i dansa els dies 7 i 8 de desembre.

L'opereta més coneguda i representada en els més diversos idiomes, ara arriba en català. La vidua alegre es representa els 18 i 19 de novembre sota la direcció del mestre Nadal i hi intervenen el Cor del Teatre i l'Orquestra Lírica.

Com cada Nadal, la companyia de Xesc Forteza serà al Principal amb una comèdia titulada En tombar els cinquanta, adaptació de Catalina Forteza i Joan Bibiloni d'una obra de Neil Simmons. La direcció és a càrrec de Mateu Grau. Aquest és sens dubte el millor homenatge que es pot fer a l'actor desaparegut.