Ses Matanceres ataquen de nou i ara amenacen de «matar sa vella»
Diabéticas Aceleradas i Catalina Valls estrenen per Nadal la tercera part de les al·lotes de Can Pixa
Palma07/12/98 0:00
La situació a Can Pixa és desesperada. La misèria i la fam són males de passar. Na Pereta, na Maciana, na Margalida i la seva neboda, na Francisqueta Maria, amb el seu home, n'Antonio David, han sortit de la presó ja fa uns mesos. Estan desesperats perquè no tenen doblers i alguna cosa han de fer sobre això i a més es troben en una epoca en què tot es ven als alemanys. Però la fortuna guaita el nas amb l'arribada de la parenta llunyana de Puerto Rico, na Xima Pixa, que va emigrar l'any de la picor i que torna a Mallorca gràcies a l'operació nostàlgia del Govern balear.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.