Les principals companyies hoteleres del domini lingüístic no tenen les pàgines web en català
Plataforma per la Llengua ha denunciat aquest dimarts que la majoria de grans companyies hoteleres amb seu social al domini lingüístic no tenen la pàgina web en català.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Lluís El nostre país va de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó i l'Alguer.
Jo preferesc hotels més nostrats i familiars, i defuig els més grans i estandaritzats. Per pura qualitat ètica i personal. La diferència en positiu és abismal.
A tota aquesta colla d´empresaris hotelers que no els hi dóna la gana de tenir les pàgines web en català han de saber que cada dia que passa això s´els hi girarà en contra seva,a més de ser uns maleducats i despreciar la llengua del lloc on estan. Ho tinc clar. si vaig a ses ïlles la primera opció Catalonia hotels, la segona H10 hotels i la tercera quedar-me al meu país,
Palladium no és que no tengui web en català, és que odia la llengua catalana i tot el seu significat. També odia la seva pròpia terra, que és l'illa d'Eivissa. Res del que el turista es pugui trobar en aquesta cadena hotelera té cap relació amb el poble eivissenc.