Arriba el Mes de l’Ocupació de PalmaActiva, esdeveniment en el qual s’oferiran 1.262 llocs de feina
PalmaActiva organitzarà entre els dies 3 de febrer i 7 de març el Mes de l’Ocupació, una iniciativa mitjançant la qual es posa en contacte a responsables de Recursos Humans d’empreses que cerquen personal i persones en recerca de feina. Jordi Vilà, regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, ha donat a conèixer tots els detalls d’aquesta nova iniciativa de PalmaActiva.
També a Illes Balears
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.