L'Ajuntament de Palma ha sol·licitat als propietaris del solar de l'antiga Casa del Poble que conservin els vestigis que queden de l'edifici i els incorporin al nou projecte. Mitjançant una carta, el regidor d'Educació i Política Lingüística, Llorenç Carrió, qui té les competències de memòria històrica, ha volgut posar de manifest la importància de mantenir viva la història de la Casa del Poble, ja que «només queden alguns vestigis d'aquell edifici».
Cort demana als propietaris del solar de la Casa del Poble que conservin els vestigis que queden per a preservar-ne la història
També a Illes Balears
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Josep Codony, qui va dirigir IB3 en l'època Bauzá, serà el nou director general de l'ens públic
- El PSIB rebutja Josep Codony com a director general d'IB3 pels seus atacs a la llengua catalana durant el govern de Bauzá
- Narges Mohammadi: dona de foc
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A los sindicatos se les cerraba la boca en aquellos tiempos con donaciones; más o menos como ahora.
"A buenas horas, mangas verdes". No queda nada. Un trocito de pared en Reina Mª Cristina y otro, con un pequeño mirador, en la calle Sanchis Guarner.
Una plaqueta recordant la donació del feixista. Gràcies Amics de la casa.