La presidenta del Consell diu que «Mallorca és un poble solidari, plural, arrelat a la terra»
La presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, ha dit aquest dijous 31 de desembre, la Diada de Mallorca, que Mallorca «és un poble solidari, plural, arrelat a la terra i que ha demostrat sempre la seva fortalesa davant les adversitats».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
llàstima de qualcuns forasterots d´aspain i qualcun gonellot de per ací. Són l´antítesi de sa societat illenca.
Ens reconeixem com a integrants i part fonamental del poble català total i reivindicam la nostra identitat catalana, naturalment.
Se ve que esta miembra no ha vivido en los años, 20, 30, 40 e incluso 50. Tira por elevación a ver qué resulta. Con un buen sueldo, pagado por nuestros impuestos cualquiera está muy arrelat.