Així ho ha informat B.S.F., una veïnada de Bunyola que ho ha denunciat a través de les xarxes socials i ha demanat difusió perquè aquest problema es solucioni al més aviat possible, ja que, segons ha apuntat, hi ha moltes persones que fan teletreball durant el confinament i Internet és la seva eina de feina.
«Movistar +, per molt que els avisem, no té ni el detall de donar explicacions ni demanar disculpes.. I en telefonar a avaries encara t'indignes més quan sents aquest missatge: En la situación que estamos viviendo por el COVID 19 nuestro compromiso social es garantizar las comunicaciones de nuestros clientes», ha lamentat.
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I la factura, també quedarà afectada per el virus?? Que no és cap consol, pensant en l'angoixa del qui necessita poder-se comunicar per una emergència i no saber què fer, ni a on anar, ni si es pot moure de casa. Aquesta situació de stress no es paga amb diners.