Un periodista mallorquí ha fet públic, aquest dissabte, a través del seu perfil de Twitter, un nou incident provocat per un guarda de seguretat de l'empresa Trablisa.
Aeroport de Palma: un agent de Trablisa exigeix a un passatger que li parli en castellà «porque esto es España»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
20 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Talment sembla'n forces d'ocupació. L'agent de l'autoritat està obligat a sabre que ell sí que hauria d'entendre la parla d'aquí, ho diu la constitució. Al de Tablisa, pobret, li diria que el mal educat és ell, a més un desagraït; aquí ell ha vingut a guanyar-se les garroves, idò que deixi la fatxenderia a casa seva i que aprengui maneres i s'adapti a la terra que el mantén. Un ja en comença a estar fart de mate setzes forasters. Na Francina i tot el seu Govern haurien de tenir alguna cosa que dir davant aquestes agressions a la nostra dignitat de Poble que ja són constants, però covardament callen com a morts, no fos cosa que a Madrid... Quins polítics de guinyol, déu meu senyor.
Potser algú li ha de dir a aquest funcionari que segons la Constitució SI està obligat a entendre-ho , no a parlar-ho . Si està amb una comunitat autònoma amb llengua pròpia .
El que els hauria de fer vengonya és sa infinita ignorància i sa gran reserva de bilis ñola. Pobres dons palaios no donen per a més.
@ balearium DONCS A VEURE QUAN US CANSAREU DE "SEGUIR MAREANDO LA PERDIZ". Només et diré que si jo estigués en la teva situació, veure que visc en un lloc a on no hi soc ben rebut, PER DIGNITAT, JA HAURIA MARXAT. Si la dignitat és un dret de les persones i tú mateix no te'l defenses, ja pots deduïr la conclusió... suposo.
Seguimos mareando la perdiz...
blañ, blañ, blañ, blañ (típic discursñ).
Aquesta xusmeta originària de fora, inadaptada, inculta i que no pot veure als mallorquins, amb la mala gestió que fa l'estat espanyol del procés independentista català, i també les males maneres d'unes forces de seguretat, que encara conserven la essència franquista, han vist la ocasió perfecta per humil.liar nos, agredir nos als mallorquins i desfermar contra nosaltres una ràbia fins ara continguda, però de la que no sabem el motiu. I això no pot continuar d'aquesta manera, perque cada pic va a pitjor.
@Salvador: Es que a Mallorca sobretot a Marratxí, Calvià, Andratx, Palma, Llucmajor i Bunyola hi ha més gent que nega de la unitat de la llengua catalana-valenciana-balear que al País Valencià.
Aquest col.lectiu son uns policies frustrats, que fan pagar als passatgers, el fet de que no els hagin volgut a la Policia Nacional o a la Guàrdia Civil.
¿A un aeroport internacional tots els empleats han de sebre anglès? Crec que ès necessari que els empleats de aeroports internacionals tenguin un traductor electrònic (smart translator). També els policias, seguratas, etc.